Beybitooo aslında anlamı güzelmiş ya ben duymadığım için ilginç geldi, gayet güzel olur Bozok Kağan o zaman. Zaten ileride Kağanı tek kullanır beeğnmezse, boş verin eşinizin de gönlü olsun. 😅 Biz de kız olursa ben, erkek olursa eşim koyacak diye karar almıştık, henüz 5 aylık hamileyim hiç begenmedim eşimin bulduğu ismi ama, dedik bir kere 😅, ben de sizin gibi ikinci ad seçip ekleyeceğim.