Hajarm suyum gelmişti hastaneye yatışım oldu ilk gün 1 dozu ikinci gün 2 dozu yaptılar 1 gün sonrasın da doğuma aldılar ztn kızım 34+0 haftayla uyumlu doğdu normalde 35+4 olması gerekiyordu haraket azalması olabiliceğini doktorum söylemişti ztn sürekli nst bağlandığı için endişe etmedim ilk gün çok nadir hissetim ikinci gün hissediyordum aşırı kasılma vardı nst sancılar 100 görüyordu hiç durası yoktu doğdu ztn korkma çok çabuk büyüyorlar 11 aylık olmak üzere ☺️