Hajarm Merhaba, 33cu haftadayım, doktor bana metaspan ciğer geliştirici iğne yazdı. Erken doğum ihtimali için. Yapıb yan etkisini gören oldumu hiç? Riskli bir iğnemi? İnternetde iyi ve kötü yorumlar çıkıyor karşıma. Kortkum biraz
likesah Hajarm 34. Haftada 2 doz yapilmisti bir yan etki yasamadim. Bebek hareketlerinde 1-2 gun azalma olabilir demislerdi ama oyle bir sey de olmamisti. Sadece burada bir baslikta ogrendigime gore annede gebelik sekeri varsa sekeri yukseltebiliyormus.
ArvenMom Hajarm 2 tane vurdular 1 gün arayla onun sayesin de kızım küveze girmedi yakma dışın da hiç yan etkisi olmadı korkmayın
Melek-10 Hajarm iki gebeliğimde de oldum erken doğum risk sebebiyle herhangi bir yan etkisi yok iğne sadece vurulurken yakıyor o kadar
tugba0090 Hajarm 33. Haftamda 24 saat arayla 2 doz vuruldum harektlerinde ciddi azalma oldu 4-5 gün sürdü bide bende hafif bel ağrısı oldu iğne yakıyor başta o kadar başka bir zararı olmadı şuan 34+4 oldum
Aysenur-yakarer28 Bir riski yok aksine ciğerleri 2 haftaya kadar ileriye atıyor sadece bebek hareketlerinde azalma görülebiliyor yaygın olarak
Nursumeyye5 Aysenur-yakarer28 Bebeğim 35+5 te doğdu ama ciğer geliştirici yapılmadı çünkü erken doğum riskim yoktu sonrası için sıkıntı oluyor mu bilginiz var mı
Hajarm Aysenur-yakarer28 ne kadar sürdü sizde haraketde azalma? Kaç gun sonra normala döndü yani? Metaspan iğnesi yazdı doktor bana sizdemi onu kullandınlz?
Aysenur-yakarer28 Nursumeyye5 Çok bir problem olabileceğini düşünmüyorum çünkü haftanız ileri bir hafta bebeklede alakalı bazen 34.haftada doğsa bile küveze girmeyebiliyor emme refleksi ve ciğer gelişimi tamamlandıysa korkmayın erken bir hafta değil
Hajarm ArvenMom haraketde azalma oldusa kaç gün sürdü bu azalma? Ne zaman haraketlenmeye başldı yeniden bebek? Birde metaspan yazdı doktor bana iyne olarak
Aytlkya Peki bu ciğer geliştirici iğnesini isteğe göre yapıyolar mı benim bebeğimin gelişimi normalden biraz daha yavaşmış istesem yaparlar mı
ArvenMom Hajarm suyum gelmişti hastaneye yatışım oldu ilk gün 1 dozu ikinci gün 2 dozu yaptılar 1 gün sonrasın da doğuma aldılar ztn kızım 34+0 haftayla uyumlu doğdu normalde 35+4 olması gerekiyordu haraket azalması olabiliceğini doktorum söylemişti ztn sürekli nst bağlandığı için endişe etmedim ilk gün çok nadir hissetim ikinci gün hissediyordum aşırı kasılma vardı nst sancılar 100 görüyordu hiç durası yoktu doğdu ztn korkma çok çabuk büyüyorlar 11 aylık olmak üzere ☺️
Aysenur-yakarer28 Hajarm Ben kullanmadım ama bu konu hakkında bilgim var 2 3 gün sürüyor herkeste de bu yan etki olmuyor zaten sonra düzene biniyor korkulacak bir şey yok riskli bir durum olsa doktorlar yapmazdı zaten
Hajarm Melek-10 bebeğin haraketlerinde azalma oldumu? Oldusa kaç gun sürdü bu azalma? Noemala ne zaman döndü? Birde unutmadıysanız hangı iğneyi yaptınız? Bana doktor metaspan yazdı
Melek-10 Hajarm hareket konusuna inanın hiç dikkat etmedim benim bebeğim en başından beri hep sakin zaten hiç çok hareketli bi bebek olmadı :) iğneyi de hatırlayamadım
_Tazeanne İğne yapılırken çok yakıyor o kadar bide içinde yüksek oranda şeker olduğu için bebeğin hareketlerinde bir iki gün azalma oluyor olursa korkmayın
Hajarm _Tazeanne aa tamam sadece 1-2 gun oluyorsa iyi. Davamlı olması adamı korkutardı. Çok teşekkür ederim🙏🏻🙏🏻 yarın ilkini yapıcam, diğer gündə ikincisini
Hajarm Melek-10 tamam teşekkür ederim. Yazıdklarınız fikrinizi bölüşdüyünüz için🙏🏻 düşünmekden uyuyamiyordum bile. Yan etkisi bakımdan. Yazılanları okuyunca sakinleşdim
Hajarm tugba0090 haraketleri artık duzeldimi? Tıpkı eskisi gibimi? Bende 33 haftamdayim tam bugun. 1 doz yapdım. Diğerini yarın yapıcam. Ve bebeyim çok haraketli bir bebek. 4-5 gun sonra ayni şimdiki gibi hareketli olur demi?