Esrchn14 Qizemlikiz12 doktor bişey demedi bu konuda ama karnım beya aşağı indi, bir aydır felan yalancı sancılar da yaşıyorum ama bilmiyorum
Qizemlikiz12 Esrchn14 banada demedi ben sordum inmiş mi doğum kanalına evet dedi çünkü en son düzensiz sancım vardı kontrolden iki üç gün önce acile gidicektim nerdeyse o gün indi galiba ertesi gün yürürken bile farkedebiliyodum çünkü
Haticeburak06 Qizemlikiz12 ay rabbim sağlıkla kucağımıza aldığımız günleri göstersm bizlere🥺 Bizimde kızımıza kavuşmaya son 75 gün kaldı💜
Qizemlikiz12 Haticeburak06 amin aminn hiç gecmicek gibi geliyor insana ama bı şekilde zaman öyle bir geçiyor ki bugün yarın diye bekliyoruz artık Rabbim sizin gebeliginizi saglikla devam ettirsin inşallah
Qizemlikiz12 Merveeeb suyum geldi hafif kan da gördüm bebeğin nişanıydi büyük ihtimalle acile geldim 2 3 cm açılmam vardı sabaha kadar sanci çekip sanah dunyaya geldi paşa
Merveeeb Qizemlikiz12 oh maşallahhh rahatlamışsındır artık sağlıcakla büyüsün bebişin 🤲☺️ bakalım bizim ki ne zaman gelecek doğunca yazarım bende 🙃😂