Qizemlikiz12 Doğum kanalında akşamları hafif hafif sancılarım oluyor aşırı baskı hissi ile tuvalete çıkma arttı bugünde kalcamda hafif ağrı hissediyorum ikinci gebeliğim doğum yaklaştıkça korku oluyor sizin nasıl kaç gün kaldı
fayting Qizemlikiz12 son 10 gün sezaryen olacağım daha erken gelmezse inşallah 37+2 olduk bebek hareketleri biraz azaldı gibi . Genelde dalgalanma halinde regl ağrısı gibi ağrım oluyor arada geçiyor dün karnımı tartamadığımı hissettim 😢 bir gün bir günü tutmuyor bilmiyorum 🤷♀️
ilkgozagrim__ Qizemlikiz12 şuan bel ağrım çok fazla var neden bilmiyorum valla 35 haftalık olduk bugün tam
Merveeeb Qizemlikiz12 haftamız aynı baskı çok fazla oluyor benimde vajinaya bıçak saplanır gibi birden zıplatıyor çok fazla acıyor o zaman arada sancı geliyor geçiyor beklemedeyiz küçük hanım ne zaman gelirse artık 🥰😂
Emine_63270 Bizde Şafak 19 . 4 Nisan da sezeryan olacam bende gebelik şekeri var biraz zorlandım bu hamileliğimde
Busramom07 Emine_63270 bizimde 18 ama normal doğum olarak gösteriyor 19 gün sonra sezeryan için biraz sıkıntı olmaz mı
Seymom Son 11 bende de baskı var sık tuvalete gidiyorum. Ara ara hafif regl sancısı gibi oluyor ama pozisyon değiştirince geçiyor. Boynum ve sırtımda biraz ağrı var bekliyorum ne zaman gelecek 🤭
Qizemlikiz12 tatlibebegim_ bı aydır kafası aşağıdaydi bı haftadır kanala inmiş ama indiği öyle belli ki aşağıya baskı aşırı arttı beyaz akıntım arttı tuvalete çıkma daha çok arttı
tatlibebegim_ Qizemlikiz12 bende 32+5 1 hafta önce kontrole gittiğimde kafası doğum kanalına girmiş aşırı baskı yapıyor vajinaya her an çıkacak gibi adet sancısı gibi ağrılar var normal mi acaba ya
Qizemlikiz12 ilkgozagrim__ magnezyum ilacı verdimi doktorunuz benimde bel ağrım ayak ağrım için magnezyum ilacı verdi onun sayesinde uyuyabiliyodum
Qizemlikiz12 ilkgozagrim__ hangi ilacı kullanıyorsunuz acaba magvital sa benim ilk gebeligimde kullandim pek etkisi olmadı ocean magnezyum ilacı kullandım ben bı ay bu gebeligimde ayak yanmam geçti bel ağrılarım geçti uyuyabildim yeni bı hafta oldu bırakalı çok iyi bı ilaç
Qizemlikiz12 Merveeeb aynı aynı bende öyleyim bakalım son günler ne zamn gelicek bebisler doğum yaparsan buraya yazarsin
Esrchn14 Bizim de son 4 kaldı fakat kendi gelmezse 41 e kadar bekler mudehale ederiz dedi , gelmeye niyeti yok sipanin . 5 aydan itibaren şiddetli kasık ağrısı yaşadim , hep erken dogmasindan korktum şimdi ise doguramamaktan korkuyorum 😀