benim ikiz yeğenlerim vardı kapalı camekanlı da balkonumuz vardı bezleri oraya atıyorduk çöpe ama hem içeri giriyordu hem balkon çok kötü kokuyordu ondan ders alıp ve yorumları okuyup ben de kendi bebeğim için aldım 496 ya geldi geçen hafta ebebek mağazasında