Selensse Almayanlar boşa sallamasın çünkü harika bi ürün. Her an dışarı çıkıp çöp atamadığımıza göre ve balkonda biriktirmek bile koku yapıyor sıcak havada düşünemiyorum. Banyoya koydum asla koku sızdırmıyo 2,5 yaşına kadar kullandım. Şimdi 2.çocuğumda kullanıcam. Bence alın.