GozdeCemre sdkln yok ben 2 3 gündür hissediyorum devamlı ama seğirme sadece hareket değil 😀inş en koşa zaman güm güm diye vurdukları zamanları hissederiz ya sabırsızlık
Mekulya Bende 17 haftadan hissetmeye başladım şimdi 32+3 teyiz tekmeleri canımı yakmaya başladı😂😂 hamileliğin en güzel yanı bu bence onun hareketleri🥰🤰🏻
Esra7261 sdkln valla bende sabırsızlanıyorum hissetmek için 16+4 üm ama ben sadece karnımda toplanma gibi hissediyorum. Yani o da çok zor emin olamıyorum