Bsrnura merhaba malesef bende hâla içime sinen bir doktor bulamadım çok araştırdım en son yine 3 ay önce bebeģimi kaybettim özeller çok pahalı olduğu için gidemedim şehir hastanesine gitmistim perinatoloji takipliydim doktorlar iyiydi genel olarak ama sürekli değistiği için hep en bastan anlatmak zorunda kalıyordum nasip olmadı yine