kubrayurek bende mamaktayim canım ilk gebeliğim çok araştırdım özel ve devlet Bi kaç öneri vardı çevremde ama hastane eski olduğu için gazı ve cebeciyi eledim natomedi söylediler ben Mamak devlet hastanesinde Tuğrul hocaya başlamıştım o sıra şimdi ona devam edecek kafamda da baya oturdu adam çok iyi biri ve baya seveni de var öneririm hatta gebe okulu var ona da direk kayıt yaptırmamız isteniyor rızan olursa gidiyorsun ben sevdim temiz iyi daha ne olsun