_yessimm
Normal doğumu nasıldı Sezeryanından ben memnun kaldım tek sıkıntı gece ameliyat oldum hastane sabah taburcu etti on saat kaldım serum ağrı kesici verilmedi bıçak acısından öldüm üçüncüye hamile iken Ahmet Hocaya gittim hastane çalışanlarına bağırıyordu Sezeryan olanları hemen çıkarıyorsunuz benden habersiz diye demek bana da öyle yaptılar Ahmet hocaya sormak da aklıma gelmemişti bildiğin bıçak acısı çektim günlerce