Eduahm
Ben ikinci gebelik de de onda doğum yaptım zorunlu sezeryan oldum zaten ilki de sezeryan olduğu için eli kuş gibi idi ikinci günü yalnız kaldım kimsem yok zaten burada doğum da acil oldu bir buçuk yaşında Oğluma ve bebeğime kendim baktım beş gün sonra ameliyat olmamış gibi idim. O yüzden size de devam etmenizi öneririm normal doğumu nasıl bilmiyorum ama ameliyatı şip şak yaptı eli hem çok hızlı hem hafif o yüzden korkmuyorum doğumdan