istkizannesi onlarla bi alakası olacağını sanmıyorum. Ben bazen limon tuzunu robottayken atmıyorum. O yüzden onunla alakalı değildir. Bence siz bi daha deneyin ama soymayın kabuklarını gerek yok 🙂 atın buzluğa iki gün donsun güzelce. Çıkarın (bazen 5 dk beklemesi bile yetiyor bıçağı vuunca kesiyorsa dilimleyip atıyorum) 10 dk en fazla bekletin robotunuzdan geçirin