BilgecyLn kuzum canım sıkılmasın ben de erken olduğunu söyleyenlerdenim ama sen kendini daha iyi bilirsin. Ben dün 2. Aşılamamı oldum, en erken gebelik testini adet geçince yap dediler. Ona istinaden sana erken dedim benim lafıma üzülmen beni de üzer yanlış anlaşılmak istemem. Umarım hamilesindir burda hepimiz aynı ümidi besliyoruz🙏🏻🙏🏻