Btldrcn Fadimeeeee yaa Yok canım bende olmadım seninle durumlarımız aynıydı zaten inşallah biz de hamileyizdir 🥰🤲
Sedef93 Fadimeeeee kuzucum daha belli değil ama hafif hafif ağrılarım var sanırım Adet olucam. En doğru zaman ne zamansa o zaman gelir inşallah 🙏🏻🐣 Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 😘
Tugba1234 Mommerve benim de test yaptim ilk basta negatif cikti on gun sonra hamile oldugumu ogrendim silik cikiyosa deger suan dusuk oldugu icindir yukseldikce rengi koyulaşıyor
Tazegelin12 Mayasey tarlusalla hamile kalmis olsaydim daha 2 haftalik falan olmasi gerekiyodu ama 4 haftalikti ve doktorum bazen gostermiyo olabiliyo dedi
Melekakyz Canm benim adetim 2 gün geçmişti hassas gebelik testi aldım yaptım hiçbişey çıkmadı.Daha sonra aradan 2 gün geçti hala adet olmadım tekrar test aldm yaptım çizgi çok aşırı silik çıktı.Kan tahlili yaptırdım beta değerim düşük çıktı.Doktora gittim geç döllenme olabilir dedi.Geç döllenme olunca 1 hafta falan bekliyorsun net bi sonuç alabilmek için.Ve silik çizgi çıktıysa sakın hemen doktora gitme çünkü kese falan hiçbişekilde gözükmüyor.insanın morali bozuluyor 😕.Sonuç olarak suan 4 haftalık hamileyim🥰 Rabbim inşallah sanada nasip eder tatlı bir bebiş 👼🏻
Busracetin Mommerve inşallah hamissinizdir , Allah umdugunuzu yasamayi nasip etsin sizlere , sizin adiniza cok sevindim Gecikme surecinde hamilelik belirtileriniz oldu mu acaba 🤗
Mommerve Busracetin bundan bir hafta önce çok sık idrara çıkıyodum adet tarihinden bir gün önce kan verdim negatif çıktı ve idrar yolu enfeksiyonu çıkınca ona yordum göğüs uçlarım oldukça ağrıyo ve hassas onun dışında bu gebelikte hiç bir belirtim olmadı ☺️
Esra7814 Mommerve aynı durumu bende yasıyorum suan ekımde kımyasal gecırdım ve bu ay adetten bır gun once negatıf cktı kanda ve bugn gecıkmemın 4. Günü 2 gün önce idrarda silik cizgi var kan vermeye tereddüt ediyorum hüsrana ugrayacagım diye 🙄 aynı beşırtıler bndede var göhüs hassasiyeti ve aşırı batma var karında ve kasıkta
Mommerve Esra7814 git ve kanını ver bende şimdi aldım sonucu hamileyim çok şükür sende git ver hemen acilde bakıyolar 🥰
Saidinannesi Mommerve hayırl olsuuuun🤗 benimde öyle oldu. Adet günümde test yapıştım çıkmadı 3gün geçinceyaptım silik çıktı kan verdim beta değerim düşük çıktı 22. Geç döllenme oldu o yüzden daha yeni keseyi gördük. Darısı başına 💕
Mommerve Saidinannesi peki hesaplarsak döllenme tarihine göremi yoksa son adet tarihine göre mi hesaplıyosunuz
Saidinannesi Salı günü değerim 22 çıktı 6gün sonra bidaha baktırdım 648 çıktı ama gözükmedi tabi ki ultrasonda Cuma günü gel dedi doktor küçücük kese görüldü. 1-1.5hafta sonra gel dedi kalp atışı içinbakalım inşallah 🥰
Mommerve Saidinannesi oldukça hızlı artmış o zaman ben 2 gün kan vermeyim bir kaç gün bekleyip öyle veriyim