Mommerve Merhaba bişey sormak istiyorum 4 gün gecikme oldu iki gün önce test yaptım negatif böyle gecikme yaşayıp sonrasında hamile kalan oldu mu acaba merak ediyorum neyin gecikmesi acaba normalde hep düzenli olurdu
SevgiTkn Mommerve eğer normal de gecikme olmuyorsa gebe olabilirsin canm. Bazen çıkmıyor testlerde birkaç gün geçsin yine yap istersen olmadı kan testi yaptırırsın. İnşallah vardır bebiş canım hayırlısı ile 💗
Busrakrkmz28 Mommerve kan testi yaptırın eğer çıkmazsa mevsimlerden yada kullandığınız ilaç varsa etkilemiş olabilir
Tazegelin12 Mommerve ben 👋 adetim 3 gün gecince kanda da idrardada negatif cikti hatta adet sokturucu kullandim tekrar adet olminca test uaptim ve 4 haftalik hamileymisim
Mommerve Busrakrkmz28 hiç bir şey kullanmıyorum ay başında hasta oldum ilaç bile almadım nolur nolmaz diye
Asyayanc_18 Valla benimde geçen ay öyle olmuştu test yaptım negatif çıkmıştı. Hastaneye gitmedim bekleyim bakalım dedim akşamına adet oldum. Rahim bebek istiyor dediler böyle düzensiz olmaya başlayınca. Biraz daha bekle hastane imkanın yoksa test yaparsın. Ama imkanın varsa kan testi yaptırabilirsin umarım hayırlı sonuçların olur kuzum 😘
Mommerve Asyayanc_18 adetimden bir gün önce kan verdim doktor biraz daha bekle geç döllenme olduysa görünmez dedi hala adet yok bekliyorum olmadı yarın test yapcam sonuca göre hareket ederim artık ☺️
Mommerve Tugba1234 evet düzenli ekimde kimyasal yaşadım kasımda gecikti bir hafta kadar doktor o normal diğer ay düzelir dedi yine yok şimdi de testte ikinci çizgi silik çıktı ☺️
Sedef93 Canım merhaba bende geçen ay aynı şeyi yaşadım. Adetim 3 gün geçti. Normalde hiç gecikme olmazdı. Gecikmenin 4.gün adet oldum maalesef. İnşallah bebeğin seninledir🙏🏻 Allahım isteyen herkese en yakın zamanda nasip etsin 🙏🏻🐣
Sedef93 Fadimeeeee kuzucum daha belli değil ama hafif hafif ağrılarım var sanırım Adet olucam. En doğru zaman ne zamansa o zaman gelir inşallah 🙏🏻🐣 Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 😘
Fadimeeeee Fadimeeeee canim benimde bugün kullanıcının 3 günü tarlasulu kan verdim iki defa doktora da gittim hala olmadım sen nasıl anladın hamileligini
Btldrcn Mommerve benim hep düZenliydi döngüm bugün adetim geçeli 14. Gün ama kan da negatif çıkıyor 😩
Mommerve Fadimeeeee bugün test yaptım silik bir şekilde ikinci çizgi çıktı 00.00 itibariyle 5.gün oldu gecikmem de hadi hayırlısı inşallah senden de güzel haberle gelir 🤲🏻
Btldrcn Fadimeeeee yaa Yok canım bende olmadım seninle durumlarımız aynıydı zaten inşallah biz de hamileyizdir 🥰🤲
Busracetin Mommerve inşallah hamissinizdir , Allah umdugunuzu yasamayi nasip etsin sizlere , sizin adiniza cok sevindim Gecikme surecinde hamilelik belirtileriniz oldu mu acaba 🤗