bella_xx gerçekten üzdüysem özür dilerim asla öyle bir amacım olamaz hele de bebek bekleyen birine. Benm son adet tarihim 1 aralıktı, ama diğer reglime 3 gün kala hamile kalmışım. Normalde 17 haftalık olmam gerekirken şu an 13+6 dayım. Her şey olabiliyor. Bir kaç gün daha regl olmazsan kan ver. Ve inan bana çok klişe olacak ama çocuk olayını unutup başke meşkale bulduğunda oluyor. Biz 3. Çocuğu 7 ay istedik olmadı sonra tr dem ayrıldık kafamdan tamamen çıkmış burda öğrendim gebeliği. Allah sana da nasip etsin