rumeysa_mom dilerim bu kafada olduğun sürece üreyip çocuklarını da zehirlemezsin. Yok yani şeriata bu kadar meraklıysan niye şeriat olan yerde yaşamıyorsun ki. O cumhuriyet kurulsun diye sen benim dedelerimiz kan dökmüş. Hakikaten utanmıyor musun şunu yazarken hayretler içindeyim. İstediğin gibi çarşafını giyiyorsun üniversiteye gidiyorsun, istediğin gibi giyiniyorsun. Başkasınn açık olması sana niye batıyor da şeriat istiyorsn. Biri senin örtüne laf etse kıyameti koparırsın. Ama sen başkasınn kafasını zorla kapattıran bir sistem istiyorsun. Bu be perhiz bu ne lahana turşusu:)) Dinde zorlama yoktur. İslam böyle buyurur. Senle daha da muhatap olmayacağım gerçekten. Ben Avrupa ya da çocuklarım için geldim malesef hayat pahalılığından ve o iğrenç sapık göçmenler yüzünden ülkemi terkettim. Aaa ama pardon sana göre ülkede fakir yoktu herkes harika geçiniyordu pardon:))