N_A_Z_L_I_M onlar da mantıksızsa aynı cevabı veriyorum. Test yapmamış mesela bilebilir misiniz siz gebe olup olmadığını. Olabilir de olmayabilir de değil mi?? Bunu söylediğimde neden tuhaf karşılanıyor. Gayet mantıklı bir şey söylüyorum. Test yaptım negatif çıktı dese yine de gebe olabilirsin bekle derdim benim öyle oldu, test yok bir şey ne diyebilirz Allah aşkına?