@“Tugbagnes-”#p31853037bizde 33 haftadayız cantamiz hasır valizimin bı kaç eksiği var çoğu şeyi hazır çok şükür ikinci gebeliğim o yüzden 38 hafta da sezaryan olacağız nasip olursa 49-15= 34 günümüz kaldı son olarak biran önce kucağıma almayı iple çekiyorum iyice agirlasmaya başladık nefes almakta hareket etmek zorluyor. Sizde inşallah sağ salim kucağıniza alırsınız 🤲🏻🫶🏻