Hamilebirisi_06 asell13 ahahahaha bizde öyle diyoruz ya bir erkek çocuğu büyütmüşüz kız çocuğu ne kadar zor olabilir ki ya diye 😂😂😂😂
asell13 Hamilebirisi_06 ahaha kızlar bize iyi gelecek inanıyorum 😂😂 oğlanlarda belki biraz sakinler evde kız olunca
A-engin10 ela1906 ay sağlıkla sıhhatle alalım hepimiz kucağımıza 10 Mayısta benim inşallah ayagimizla gider yavrumuzla ayagimizla çıkarız💖 tüm kıyafetler öyle duruyo bayramdan sonra hallederim inşallah hepsini ☺️
Tubtubi ela1906 doktorum sen hangisini istiyorsan öyle yapalım dedi 😅 ben sezeryana daha yakınım ama tarih konuşmadık hiç. Benim normal doğum olursa 6 Mayıs görünüyor
asell13 Hamilebirisi_06 aynen canım çoğu zaman beraber oynamayacaklar bile çünkü oğlum okula gidiyor öğleden sobra geliyor geliyor anca ödevler akşam 9 olmadan uyuyor 🤷♀️😅
Azra8Engin Tantan bizimde 5 mayıs ela1906 benim doktorum da aynısını söyledi 😁 Ben mayisi bulmaz Nisan sonu kendi gelir diye düşünüyorum 😍🥰
biranneikievlat ela1906 Benim 18 Mayısta görünüyor uygulamada doğumum. Hastane çantası hazır, kıyafetler yıkandı ütülendi. Puset, dolap ve park beşik kaldı sadece onlarıda tamamladıkmı hazırız inşaAllah 🌺
MorKelebek54 ela1906 ben ne olur ne olmaz diye aldim mochi markasinin kenarda dursun dedim valla hastane cantasina da koyucam ne olir ne olmaz riske atmak istemedim
MorKelebek54 ela1906 bence baslayin ne olcagimiz belli degil sonuta tabiki bebisler zamaninda gelsin ama onlem almakta fayda var bence
1006- @ela1906 benimde 6 mayıs görünüyor kıyafetleri yıkandı küçük hanımın ütüleyip yerleştirmesi kaldı🌸