Hamilebirisi_06 asell13 benim bir de minik canavar var daha odası kıyafetleri yerleşecek 1.5 yaşında yanımdan ayırmam lazım sağlıklı şekilde kalmış şurda 2 ay hepsi nasıl olacak bilmiyorum 😅 sizin yine yardım edeniniz varmış
asell13 Hamilebirisi_06 allah yardımcın olsun senin işin zor ama halledersin güveniyoruz sana 😅😅 ben 1. bebeyi büyüttüm okullu ettim sonra 2. bebeye geçtim 😂😂 annemle kız kardeşim herşeyimi yapıyolar vala sağolsunlar bugün bile geldi annem hemen terası yıkadı mutfağı halletti evi sildi süpürdü gitti 😂😂 yapamadığımdn değil normalde bende temizlik düzen takıntım vardı ama bu kız beni tembel yaptı 5 gün çamaşır koltukta kalsa umrumda olmuyor canım hiç iş yapmak istemiyor 😂😂
ela1906 svncgldgn hayirlisi olsun canim ins istedigimiz gbi gecer dogumlarimiz saglikli olsunlar da bebisler sen her seyini tamamlamissin zaten garanticilik 😊
svncgldgn ela1906 amin inşallah aynen dolabındakileri yıkadım, çanta hazır, biz de hazırlanıyoruz bakalım nasıl gelemek isterse ama inşallah normal gelir biraz sezeryan korkum var 😀🥺
ela1906 svncgldgn ben normaldennde korkuyorum da sezeryan dan da ikisi de korkutucu tabi ama agirlastim da bi dogurmak istemek de var icimde yani aslinda korkmuyodum ya niye boyle oldu anlamasim dr umla konusunca rahatlatiyo beni ama sezeryan dedi ben de tedirginim ama insallah guzel gecer bakalim
Kubra5816 ela1906 ben eşyalarını 30 haftada yıkadım çünkü bi ara suyum geldi az bişey ne olur ne olmaz diye ama şuan bekletmedeyiz popom uyuşuyor tek ağrım da bu 😂
asell13 ela1906 amaan daha 2 ay var o zamana kadar illaki yapılır 😅 hepsi bi çanta değilmi bacım alınır ben doğumdan sonra toplu alışveriş yapacam şimdilik bayramdan sonra çanta yeterli
svncgldgn ela1906 inşallah en sağlıklı olanı olsun inşallah bebk için de bizim için de m normal daha az korkutuyor beni sezeryan fikri biraz ürkütücü geliyor herkesde farklı oluyor tabi ama hayırlısı olsun sonuçta kavuşunca hepsi geçecek inşallah 🤲🏼👶🏼
MorKelebek54 ela1906 32+4 olcaz insallah kiyafetlerinin bi kismini bugun yikadim beyazlari yarin da diger kismini yikayip uyulicam haftaya da buyuk ihtimalle cantsyi hazirlarim
Hamilebirisi_06 asell13 valla bende büyüyünce 2. Yi düşünüyordum ama nasip Rabbim böyle nasip etti en azından 2 sene hayattan silinirim ama büyürler rahatlarım sonra 😅 rahatlığa alışınca küçül bebekte çok zor geliyor şuan uykusuz gecelere nasıl alışacağım geri diyorum 1.5 sene olmasına rağmen 🥲
Aynurrrrr Bende 29+5 im erken doğum riski olduğundan bende yıkadım ütüledim herseyını ama eksıkler var daha bi valize koymak kaldı sanırım ama yınede eksıkler var gıbı hıssedıyorum siz nasıl hazırladınız neler koydunuz
asell13 Hamilebirisi_06 dehşetül vahşet bi oğlandan sonra kız çocuğu yaralarımı saracak bize iyi gelecek bence 😂😂😂 uykusuzluk umrumda değil büyüyorlar ya
Azra8Engin Tantan bizimde 5 mayıs ela1906 benim doktorum da aynısını söyledi 😁 Ben mayisi bulmaz Nisan sonu kendi gelir diye düşünüyorum 😍🥰
Hamilebirisi_06 asell13 ahahahaha bizde öyle diyoruz ya bir erkek çocuğu büyütmüşüz kız çocuğu ne kadar zor olabilir ki ya diye 😂😂😂😂
MorKelebek54 ela1906 bence baslayin ne olcagimiz belli degil sonuta tabiki bebisler zamaninda gelsin ama onlem almakta fayda var bence
ela1906 Kizlar gogus pompasi aldiniz mi elektrikli veya manuel cantaniz da var mi ben daha almadim da alinmali mi sizce🤔
MorKelebek54 ela1906 ben ne olur ne olmaz diye aldim mochi markasinin kenarda dursun dedim valla hastane cantasina da koyucam ne olir ne olmaz riske atmak istemedim