HamileBeyza boydan değilde genelde minyonların çatısı dar oluyor o yüzden çatınız dardır belki kontrolde anlaşılır benim kayınvalidemde 150 lerde normal doguramamıs riskli görülmüs ama ablam rahatlıkla doğurdu çatınıza göre karar verirsiniz hayırlısıyla gelsinde normali sezeryanı çokta dert değil siz iyi olun🩷