Arkadaşlar boyum kısa (1.53) doktorum çatı muaynesi yapmadan dedi ki sezaryen ihtimali yüksek boyun kısa olduğu için. Tabii ki nasıl sağlıklı hayırlı olacaksa öyle doğsun ama normal ve doğal olan doğum şeklini istiyorum. Annem benimle aynı boyda ve gayet rahat geçmiş normal doğumları. Kısa boylu olup normal doğum yapan var mı? Nasıl geçti, zorlandınız mıı. Ne bileyim daha muayne olmadan sezaryen olabilir denmesi üzdü. 35. Haftayı dolduruyorum şu an.