_Nuhmirac4934__ Benim 3. doğumum olacak. İlk ikisi sezaryen bunda Ssvd adayı olarak başladım hamileliğime taki bugüne kadar öyle idim. 40+2 deyim. Maalesef kendisi gelmek istemedi🥲 Bugün kontrolde bebeğimin kilosu 4.200 çıkınca Pazartesine sezaryen günü aldık.