_Nuhmirac4934__ Oğlum 15 aylik onda sezeryan doğum oldu açılmam hiç olmadı 41. Haftada sezeryan oldum ikinci bebeğime hamileyim de acaba aynı yerdenmi kesiyorlar gene çok merak ediyorum yada 2. De sezeryan olmak zorundami normal olma şansı yokmu
Hamilebirisi_06 _Nuhmirac4934__ sezeryandan sonra normal doğum yapanlar var doktoruna bağlı aranın uzun olması gerekiyor. Sezeryan yerinin bir tık üstünden kesip eski sezeryan yerini alıp öyle dikiyorlar
huysuz__ _Nuhmirac4934__ her zaman aynı yerden kesiliyor eğer çok sıkıntılı Bi durum olursa kesik yeri deforme veya riskli kaynamışsa farklı yerden kesiyorlar ama mecbur kalırlarsa öyle.. 2. De daha az acıyo o bölge uyuşuk olduğu için
Asel53 _Nuhmirac4934__ aynı yerden kesiyorlar 15 gün oldu doğum yapalı ikinci sezeryanım ,, sancılarım çoğaldı alttan muayene ettiler bebek kanala indiyse mecbur normal olacaksınız dediler Allahtan bebek kanala inmemişti açılmam da hiç olmamıştı
umena Hamilebirisi_06 aranın uzun olması gerekiyor Yok böyle bisi komşum 15 aylıkken bebeği ssvd yaptı Türkiye’de çok korkutuyorlar yabancılar çok rahat
Hamilebirisi_06 umena bazı doktorlar en az 2 sene dolmadan yapmıyor doktora bağlı ilkini sezeryan yaptım ikinci normal olur mu diye doktoruma sordum yapan doktorlar var ama ben bebeği de anneyi de riske atmamak için yapmıyorum dedi
ZeynepDuru17 _Nuhmirac4934__ Allah büyük canm güzel dusun güzel olsun hepimiz için hayırlısı ile sağlıkla sıhhatle kucağımıza almak nasip etsin rabbim
huysuz__ _Nuhmirac4934__ benimkilerin arası 1 yaş 2 . Sezeryan ilkine göre çok iyi geçti hissizdi zaten yeri hala .. 3 sene geçti yine hamileyim hala hissiz kesik yerim yine zorlanamam diye düşünüyorum ilkler Her zaman zordur😅
_Daydreamer_89 _Nuhmirac4934__ evet aynı yerden kesiyorlar bende 20 ay arayla doğum yapıcam nasipse doktora ilk doğumu sordum insan biraz korkuyor tabi komşum 4.sezeryanı bi üstten kesip olmuş diğer 3ü aynı yerden olmuş mesela
Hamilebirisi_06 umena bende öyle dedim doktora bağlı diye araştırdığım için geneli ara uzun olmasını istiyor