Sevgiiiiiiii Benimde 3. Doğumum olacak ikisi normal bunu sezeryan olur tupleri baglatirim diyordum ama doktorum bir tek tup baglatmak icin o kadar buyuk bir ameliyata gerek yok basit birsey degil sezeryan dedi normal deneyelim olmazsa seseryana doner tupleri baglariz ama normal yaparsan iki ay sonra gelirsin gobek deliginden kapali operasyonla baglariz ayni gun taburcu oluyorsun kesi olmuyor dedi bana da sonradan mantikli geldi acikcasi birde kilo problemim var sezeryanda kesi yerinde yag dokusundan kaynakli iltihap olusma ihtimali soz konusu boyle bir durum olursa ikinci ameliyat gerekir bu riski goze alma dedi o sebeple persembe suni sanciyla nasipse dogumumu baslatacak