Merhaba anneler ve anne adayları. Bir konu hakkında bilgi almak istiyorum. Dört tane çocuğumu normal doğurdum şimdi beşinci bebeğime hamileyim. Açıkçası o normal doğumun acısını sancısını bildiğim için gözüm korkmuyor değil. Sezeryan da olmak istemiyorum çünkü olanları okudum ve korktum. Prenses doğum yapan yada düşünen var mı aranızda? Kaç aydır araştırıyorum hem ağrısız bir yöntem mis hem de riskli bir yöntemmiş. Ve son olarak tüplerimi bağlatmak istediğim için bir yandan da sezeryan doğum ağır basıyor? Ay help me 😫