Kızlar merhaba 39 hafta olduk bugün nişan vs bi belirtim yok ama vajinada inanılmaz batma oluyor bıçak saplanır gibi yürüyemiyorum olduğum yerde duruyorum lavaboya gidiyorum idrarım da yok ama çok afedersiniz ama vajinada deliğine kadar inanılmaz ağrı yaşıyorum çocuk baskı yapıyordur etkisi vardır elbette ama böyle sanki çıkıcak gibi ordan bir ağrı 🥺 yaşayan var mı bu durumu ❤️