ilaydagur 2 kardeşimde de kullandık gayet kullanışlı ek gıdalara geçtikten sonra koku yapabilir , bir komşumuz/akrabamız tatile giderken çöpü atmayı unutmuş içinde kalmış 1.5 hafta sonra döndüklerinde evde bok kokusu bile yokmuş çöpü açtıktan sonra fark etmiş unuttuğunu . Fiyatı pahalanmış diye motek almıştım ertesi gün korbel indirime girince hemen gidip iade ettim korbel aldım bildiğimizden şaşmamak gerek 😆