Ben aldım kullanmama daha var ama bence imkan dahilinde ihtyac bır urun.Hem tasarımı cok şık hem de işlevi buyuk.Baya bı bez alır ıcıne.kılıdı kapandıgında koku yapmadıgı soylenıyor.Özellikle ek gıda donemınde cok ise yaradıgını soyledı arkadaslarım.Ama ımkanınız yoksa dıger ıhtıyaclarınıza oncelık verebılırsınız olmazsa olmaz bır urun degıl.