Ftmsre ben geçen sene gidiyordum bu Ocak’ta doğum yaptım. Taa geçen yaz gebeleri diyordu memnun değiliz diye. Bir de normal doğumla uğraşmak istemediğini hep sezaryene yönlendirdiğini söylemişlerd. Bence özgül hocaya gelin gece gündüz ulaşabiliyorsunuz, çok tatlı bi bayan iyi ki onu tercih etmişim. Melike hocanın randevuları dolu diye özgül hocaya başlamıştım en başında sonra melike hocaya geçerim diyordum iyi ki geçmemişim