Arkadaşlar Sincan lokman hekimde doğum yapan var mı yada doktoru olan benim şuan ki doktorum var ama bana çok ilgili gelmedi bi Özen sezemedim muayenelerde çok kısa sürüyor değiştirsem mi diye düşünüyorum 2. Kez muayene oldum bugün 14+2 deyim yine cinsiyet hakkında tahmin edebiliyorum net bişey diyemem dedi ilk çocuğumu net bir şekilde 12+5 de başka bi doktor söylemişti ne yapayım kararsız kaldım