Merhabalar bir arkadaşım 38+4 ben de 31+3 üm şuan aynı doktora gidiyoruz bebeği şuan 55 cm ve 3650 gram olmuş ve hala sancısı çıkmıyor nst de çatısı normal doğuma müsaitmiş fakat büyük ihtimalle sezeryan olursun demiş bebek haftaya 3800lere gelir demiş benim bebeğimde kilolu gidiyor bana da böyle derse ben sezeryan istemiyorum bildiğim kadarıyla da 4 kilo ve üstü için sezeryan tercih edilebiliyor 4 kiloya yakın normal doğum yapan arkadaşlar deneyimlerinizi paylaşır mısınız, zor muydu kilosundan kaynaklı ve vakum uygulandı mı bebeği çıkarabilmek için ?