Ezgi49_ -Buse35 bana da kız gibi geldi hani buradakiler çoğunluk kese yuvarlaksa kız fasulye gibiyse erkek diyorlar
huysuz__ Nurrr0006 et gibi topluysa kız ince uzunsa erkek diyolar 6-7 haftalıkken ama ne kadar doğru bilmiyorum bu teoriye göre kız 😅 ama en doğru olan nub teorisi 12-14 haftalarında görülüyor o
Nurrr0006 huysuz__ benim kese yuvarlaktı erkek bu kese uzunca geldi sanırım kız ama hiç bi bilgim yok sadece karşılaştırma yaptım 😂
huysuz__ Nurrr0006 kese değil bebek topalak et gibiyse kız ince uzun gelişmiişse erkek diyolar .. kese şekli ile cinsiyet uydurma 😅benim oğlumun ince uzundu kesesi
huysuz__ Hacer_1453 yok bebiş yan pozisyonda durmamış burda yüzü veya arkası dönük duruyo.. Yan duran ultrason varsa atar mısın
Hacer_1453 huysuz__ şuanda ben 16 +3 haftalik bacak arasinda kordon vardı görünmedi. Nub teorisine göre tahmin alim diye 13 haftalığı attım.peki burda tahmini nedir.ilk defa bugün çok merak ettim😁
huysuz__ Hacer_1453 bu nasıl duruş yesinler onu😂 haklısın çok merak dolu bi süreç.. bence yüksek ihtimalle erkek senin bebeğin, dr hiç tahmin etmedi mi bu haftaya kadar