Rabiul Linakiz1903 11 haftamda doktor erkek dedi kordonmuş buradaki herkes nuba ve keseye göre erkek dediler 16 da kız olduğunu anladık daha değişmedi detaylıya da girip çıktım
Drsnkev huysuz__ teşekkür ederizz de lerde yüzde 80 erkek diyolar ama hala net göremedik bekliyoruz bakalım 🤭🤭
Zeyna_12 Linakiz1903 bnde 12 de erkekti ve şuan %80 kız hatta başka doktora da gittim kıza benziyor dedi kız olduğunu o şkl okeyledik yani 🌸🤣