Linakiz1903 Kızlar benim bebiş 12. Haftada nub görüntüsü tamamen erkekti doktor da buna göre erkek olursa şaşırmayın demişti. Bugün 15+3 bacak arası boştu net gördük %99 ihtimal kız bu dedi 🌸 bu haftadan sonra erkeğe dönme olasılığı kaçtır 😅😅
Hamilebirisi_06 Linakiz1903 eğer bacak arasını net gördüyseniz kızdır dönmez 12 de net şekilde gördük ve kız dedi öyle de kaldı hiç erkek vs demedi
Rabiul Linakiz1903 11 haftamda doktor erkek dedi kordonmuş buradaki herkes nuba ve keseye göre erkek dediler 16 da kız olduğunu anladık daha değişmedi detaylıya da girip çıktım
Linakiz1903 Hamilebirisi_06 ay umarım yaa çünkü erkeğe alışmıştım şimdi kıza da ayrı bi sevindik buda değişmesin 😅😅
Ayseldz huysuz__ bana da bakar mısınız? 13+4 te bacak arasını net gösterdi kız denildi değişir diye korkuyorum
huysuz__ Bebekkk00 çook küçük ama kız tahminim tipi… nubu belli değil o yüzden belli değil yani kız mı erkek mi 12-14 haftalarında daha net anlaşılır
Ayse-anne huysuz__ bana da bakar mısın ? 2 ayrı görüntü atıyorum bir türlü göstermiyor gizliyor kendini
huysuz__ Ecemfidan kız bebek annesi bacak arası boş önceki attıklarınıza da baktım yatay nubu🌺 bence yani