esraelt Ben de senem hocaya gidiyorum ama devamlı hastasıyım. Eğer doluysa orda başka doçentler de var reyhan hoca vs var onlardan da alabilirsiniz ben fakultedeki doktorlara çok güveniyorum. Doğumu da orda yapmayı planlıyorum