Ebrar_eslem4 Merhaba arkadaşlar Fakültede kadın doğumda Elif Ağaçayak hoca var muayene ücreti ne kadar? nasıl randevu alınır? tavsiye ediyor musunuz? Normal doğuma giriyor mu ücreti ne kadar? Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim teşekkür ederim
Ftmsntrk Ebrar_eslem4 doktora nasıl randevu alıyorsunuz detaylı ultrason için ben önce munae randevusu aldım ama hangi doktor bilmiyorum sadece gün saat bilgisi var bide muane ücretli mi
SCtrhp Merhaba elif hoca fakültede işlem yapıyor ama muayenesini özelde yapıyor ücretini bilmiyorum ama sekreterini ararsanız bilgi verecektir
Ebrar_eslem4 Ftmsntrk Fakülteye gittik numarasını verdiler özel klinikte bakıyormuş. İsterseniz numara verebilirim
Ftmsntrk SCtrhp salı gününe randevu aldım canım önce kadın doğuma randevu alıp muane olucaksiniz sonra doktorunuz sizi detaylı için yönlendirecek dedi telefondaki kişi kadın doğuma muane aldım inşallah en yakın tarihe randevu verir bugün 18 hafta olduk :)
Ftmsntrk SCtrhp siz kadın doğuma muane olmadan detaylı için randevu alabildiniz mi memnun kaldınız mı detaylıda
Ebrar_eslem4 SCtrhp Bende Senem hocaya göründüm. Dediğiniz gibiydi muayene ücreti ayrıntılı ilgilendi sağolsun memnun kaldık
Ftmsntrk Ebrar_eslem4 yaa çok memnun olurum detaylı için doktorun isim ve numarasını verebilirsiniz arayıp alıyım bende
Ftmsntrk Ebrar_eslem4 bugün gittim fakülteye radyoloji bölümüne yönlendirdi yarına randevu verdiler detaylı için yeterli olur mu acaba senem hocayi da numara yollarsanız ariyim :)
Ebrar_eslem4 Ftmsntrk 0412 248 80 01 bu noyu arayıp şu kodu girin 4856 Bu şekilde senem hocaya randevu alabilirsiniz.
Ftmsntrk Ebrar_eslem4 yaa çok teşekkür ederim yoğun dolu dedi ordaki doktor ama ben gene de arayıp öğreniyim 🥰
Ftmsntrk Ebrar_eslem4 hastanede doktora sordum senem hoca varmış ona alabilirmiyim diye çok dolu dedi yönlendirmedi bile radyoliji bölümüne yolladı hiç yönlendirmiyorlar burdan öğreniyorum
Ebrar_eslem4 Bu arada fakültede hocalar normal doğuma girmiyor asistanlar giriyormuş. Normal doğum ücretsiz özel oda isterseniz cüzi bir şey ödüyorsunuz. Sezeryan da 10 binmiş
Ftmsntrk Ebrar_eslem4 yaa fakültede ücretli olduğunu bilmiyodum benim ilk doğumum makat geliş zorunlu sezeryandi şimdi ikinci de sezeryan olucak özellerden çokda farkı yokmuş ücret olarak
SCtrhp Ebrar_eslem4 bende bu yorumu bekliyordum teşekkür ederim bilgi için normalde benim doktorum nurallah hoca tüp bebek ile hamile kaldım özel oda varmı diye merak ediyordum sevindim olmasına