Limonlukekkk Kızlar geçen cuma fetal dna yaptırdım ctesi numunenız çalışılmaya başlandı die mesaj geldi sonuç içinde 5 iş günü dedıler ne zaman çıkar acaba
Ssdg Limonlukekkk siz hastane üzerinden mi kan verdiniz yoksa bireysek olarak genoksu arayıp mı kan verdiniz sonucunuza baktımda atilla hocaya gidiyormuşsunuz bende ona gidiyorum hastanede bende kan verdim ama bana mesaj gelmedi bu şekilde
Limonlukekkk littlechick o zaman bugun çıkar çok heyecanlıyım 2 li yüksek risk çıktı bize dua edın teyzesi allah rızası için
littlechick Limonlukekkk Benimde ikilim orta riskli çıkmıştı fetal dna temiz geldi çok şükür. İnşallah sizde de temiz gelecektir içinizi ferah tutun dualarım sizinle 🙏🏻🙏🏻❤️
Tubadefne2019 Limonlukekkk insss tertemizzzx çıkar sağlıkla alırsın kucağına.duavet ya musavvir diye tespih cek.bana da dua edin benimde pazartesi olacak
littlechick Limonlukekkk Çok şükür çok sevindim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim ❤️
Limonlukekkk Ssdg atilla bey genoksu önerdı numarasını da verdı aradım eve hemşire geldi kan aldı 5 iş günü sonra firmayı aradım sonucu whatsaptan attılar bebişim 2 aylık oldu bugun şu anda koynumda yatıo teyzesi sende sağ salim kucağına alırsın inşallah