Eda0705 ben 3 kimyasal geçirdim hiç birinde kese gözükmedi zaten en önemlisi beta HCG bide genelleme olarak adet döneminde düşük olarak kimyasal gebeliği vücuttan atarsın bence kese varsa iyi bi doktora git kan testi ver takip et sakın boşverme bak benim kanımda pıhtılaşma varmış 3 düşükten sonra ortaya çıktı şuan çok şükür hamileyim ilk öğrendiğimde hemen özele gittim direk ilgilendiler çok şükür 2 ayı bitirdik 🤲