Eda0705 canim kimyasal gebelik embriyonun oluşmadan vücudun onu dışarı atmasi demek yabi öyle kesenin olusacagi kadar bir gelisim sağlanmiyor mevxut adet tarihinizden max 10 gün sonra kanama görürsünüz ve kendiliginden gider. Bir buçuk ay oldu diyorsunuz öncelikle doğru düzgün bir doktora gidip hem ultarason hemde kan degerine bakmata fayda var