Tugba5858 Merhaba hanımlar, reglime 5, 6 gün var bugün hafif lekelenme başladı yerleşme kanaması olabilir mi? Böyle lekelenme yaşayıp hamile kalan var mı acaba?
Musel Tugba5858 canım yerleşme kanaması olabilir ama kendini öyle şartlandırma en iyisi biraz daha bekle 1-2 gün daha sonrasında test yap negatifse adetinle alakalıdır pozitifse yerleşmeyle
Srp53 Tugba5858 evet benim 5 gün kala başladı dün yumurtlamanın 12. Günü şüphelenip hcg verdim 7 çıktı bugün de test yaptım pozitif. Hala daha belli belirsiz devam ediyor.
Musel Mirhas33 yani bebek rahme yerleşirken olan bir kanama erken yumurtlama dönemi olduysa bence gayet normal yani illa yerleşme kanaması için adetin geçmesi gerekmiyor rahme yerleştiği an kanama oluyormuş zaten hatta rahme yerleşmeye çalışırken olurmuş bu kanama o yüzden adetten snra olacak diye birşey yok
Eceemm Defneglsn bendede Merhaba bendede kahverengi akıntı var adet tarihime beş gün var bütün belirtileri yaşıyorum ama akıntı biraz fazla alt karın bölgem sancilaniyor bel ağrısı vs. Bütün belirtiler var acaba yerleşme kanaması mi diye düşünüyorum çünkü adet günüme beş gün daha var. iki gün oldu hala biraz akıntı var kötüyü düşünmek istemiyorum yerleşme kanaması diye düşünüyorum erken diye Dr falan gitmedim test yaptım birşey çıkmadı böyle birşey yaşayan bilgisi olan varmı ? Dr gidicem ama heyecan işte ilk olucak olursa inşallah birazda acemilik 😇 teşekkür ederim geçmiş olsun
Rumusugur Adetime 4 gün var bugün kahverengi lekeleme gelmıs çok az 6 aydır bebek istiyoruz olmuyor heveslenmek istemiyorum