Rabia_minnak doğum parası için 32 haftaya kadar çalışabilir raporu alıyorsunuz ya da 37 haftaya kadar daha sonrası çalışmak isteseniz de çalışamıyorsunuz direk rapor çalışamaza dönüyor doktorun verdiği çalışamaz raporunu çalıştığınız yerin insan kaynaklarına iletiyorsunuz onlar SGK bildirimlerini yapınca doğum parası alıyorsunuz.
Süt parası doğumdan sonra yatıyor.