Sunaya Kızlar yumurtlama günümde tek ilişki oldu ertesi gün çatladı tek ilişki ile gebe kalan oldumu geçen ay kimyasal gebelik yasadım
Elif1989- Sunaya ikizlere tek iliskide hamile kaldim oluyor 4 yasindalar tekrar istiyorum aylardir olmuyor
_almirasmom Sunaya ben de yumurtlama gununde ılıskıye gırmısgım ertesı gun catlamıstı gırmemiştik ogunde hamıleydım ama benım dıs gebelık olmustu
SakinaG Evet canim, ben🖐🏻 hatta cok stress yapmistim bir ayda tek sansimizi iyi kullanamadik diye😅ama kismet, demek ki yetiyormus. Kismetse olacakdir stress yapma❤️
Sunaya SakinaG zaten hiç belirti yok cnm 4 tane kaybım var onlarda azda olsa belirti vardı şimdi sadece az kasık ağrısı oluyor bide az önce sulu akıntı oldu
SakinaG Sunaya bende hic belirti yoktu, bekledigim icin test yaptim ogrendim yani. Oyle de oluyor bakma sen. Bi de doktorda tedavi takip oldun mu?
Cansubasar Ben tek ilişkide gebe kaldım yumurtlamdan 1 gün önce olursa daha iyi olur demişti doktorum
Ftmsntrk Sunaya Cansubasar yumurtlamadan önce olan ilişkide cinsiyet kız yumurtlama ve sonrası erkek bebek oluyormuş doğru mu
prensannesii_ Cansubasar ovulasyon testi ile mi takip edip ilişki yaşadın canim birde tek ilişki ile mi hamile kaldin
Sunaya Dnya123z kan değerinde gebe olduğumu ogrendim sora deger düşmeye başladı sora adetetle söküldü geldi kimyasal kurtaj gerekmez dedi doktor