FulyaGrkn Merhaba cansu binay ile gorusmusunuzdur kaç ay geçmiş aradan çünkü nasipse bende arayacagimda fiyat bilgisi ve çekimleri konusunda yardımcı olur musunuz lütfen beğendiniz mi memnun kaldiniz mı ilgisi nasıldı yoğun olduğu için baştan savma davranmadi umarım:/