Kizlar merhaba bu konulara hiç hakim değilim ve öğrenmek istiyorum.ben regl takvimi indirdim ordan takip ediyorum yumurtlama gününü falan ve Mart ayının 4ü ve 11 inde korunmasiz ilişkim oldu bugün kan vermiştim ama negatif çıktı adetime 7 gün varken bu gebelik kesin yok anlamina mi gelir?