Musel çok kesin yargıya kapılmak bu konuda doğru gelmiyor bana. Regli günüme 10 gün vardı belirtilerim başladığında. Herkes saçmaladığımı söyledi psikolojik olduğunu bu kadar erken belirti vermeyeceğini söyledi. Ama gariplik olduğunun farkındaydım. Evet çoğunluk olarak öyle ilerleyen gebelik zamanlarında belirti verir ama nadirde olsa bu kadar erken belirti verenlerde oluyor. Tabi ki emin olmanın tek yolu adet gecikmenizi beklemek ve ondan sonra test yapmak. İnşallah istediğiniz gibi olur. 🥰🌸🙏🏻