Fatmakrnc ayanarta1 😊bende panik atak var işte genel olup zar zor uyananlar varmış oda korkutuyo biraz beni insallh bı sorun değildir canm hamileligim zehir oldu gerçekten her gün rüyalarıma giriyo kabus gibi
ayanarta1 Fatmakrnc bende zor mu uyandım hiç hatırlamıyorum ben uyutilmadan önce saat 12ydi uyandığımda 12.20 ama tansiyonum yüksekmiş kendime gelmem uzun sürmüş odaya geç çıktım yoksa gözümü açıp o saati gördüm
Fatmakrnc Busy benimkinde sıvı birikmesi yok dedi hatta kafa içi ve suturlar haftasıyla uyumlu ama kafa iki hafta önde gidiyo
Busy Fatmakrnc bebeğin iri olduğu için öyledir . Benim iki çocuğumda da öyleydi. Bi sıkıntı yaşamadık . Zamanına göre kilolu doğdular sadece
Fatmakrnc Busy bu gün yine gittim bu seferde 3 hafta önde dedi iki hafta arayla artık guvebim kalmadi doktorlara bayram tatilinden sonra sezeryana giriyorum
Busy nkarahan merhaba hayır çok şükür bi sıkıntısı yok. 37 haftalıkken 40 haftayla uyumlu olarak doğdu bebeğim. Sadece iri bir bebek dediler genel olarak. Suanda öyle gelişim olarak önden gidiyor sadece. Bir problem yaşamadık .
nkarahan Busy çok sevindim çok şükür 🤲🏻sağlıklı uzun ömrü olsun Allah size bağışlasın, benim bebeğimede 3 hafta başı önden gidiyor son adet tarihine emin misin diyor doktorlar anne olarak takılıyorum tabi Rabbim sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin 🤲🏻
Busy nkarahan amin çok teşekkür ederim . Sizin de bebeğiniz sağlıkla doğsun inşallah 🙏🏻 eğer kafa içinde kist ya da su vs yoksa sadece kafa büyükse sıkıntı olmaz . Genetik olarak koca kafalıdır 😬 büyüktür yani Bebiş