Fatmakrnc bende gebelik şekeri geçirdim oğlum önden gidiyordu 38. Haftada 3900 gösteriyordu kilosu doktor dedi beklersem 4u geçer çok yırtılma olur şekerde bu riskli dedi aldı beni ameliyata 3650 doğdu ama beklesem yine 4u bulacaktı son haftalarda 300 400 gram alıyordu çünkü. Kafamız geniş doğduk ama sağlık sorunu değil genetik bir yapı Yuvarlak baş yapısından ötürü öyleymiş yoksa şekerden ötürü bir zarar görmemiş ama düşünüyorum ben normal dogursam nasıl çıkardı diye 🥴🥴
Korkmayın inşallah sağlıkla doğar ben kendimi bildiğim için ben asla spinal istemiyorum dedim ben ödlek bı insanım o an farklı tepkiler verebilirim dedim imza attım genel oldum. Hiç pişman değilim yine genel olacak gibiyim sanırım doktorlarım kabul ederse..